Nissan Qashqai: піонер серед кросоверів

Новий Nissan Qashqai

У 2007 році, коли було представлено Qashqai, на дорогах не було нічого подібного. В автомобілі посадочне місце водія було трохи підняте, що дозволяло краще бачити дорогу, але загальні габарити автомобіля були такими самими, як і у його колег – хетчбеків C-сегмента. Його варіанти з бензиновим і дизельним двигунами були економічними та ефективними, але існувала також повнопривідна версія для тих клієнтів, яким потрібне додаткове тягове зусилля в складних умовах. У підсумку, було запропоновано чудовий баланс між компактними розмірами хетчбека і поліпшеним оглядом і повним приводом кросовера без збільшення габаритів, ваги і зменшення ефективності. Таким чином, нам вдалося поєднати найкраще з обох світів, зруйнувавши бар'єри, пов'язані з володінням позашляховиком.

Спочатку прогнозування продажів нового автомобіля, у якого не було прямих конкурентів, було складним завданням. Загалом, очікування від продажів в Європі тоді склали близько 100 000 одиниць на рік.

Але прогнозні оцінки не справдилися. Протягом декількох місяців для задоволення попиту було введено додаткову зміну на заводі Nissan в Сандерленді, Велика Британія.

Обсяги продажів Nissan Qashqai продовжували зростати з року в рік, а його привабливість для покупців розширилася, коли в 2008 році було випущено модель другого покоління Qashqai+2, в якій було додано (завдяки подовженій колісній базі) складаний третій ряд сидінь у більшому багажному відділенні.

У 2010 році було проведено масштабну модернізацію моделі, в ході якої було поліпшено зовнішній вигляд. До моменту заміни Qashqai в 2014 році моделлю другого покоління, 17 прямих конкурентів взяли приклад з Nissan і випустили на ринок свої власні кросовери.

Незважаючи на появу багатьох європейських конкурентів, моделі Qashqai першого покоління продавалися в середньому в обсязі понад 200 000 одиниць на рік.

У 2014 році у продаж в Європі надійшов Qashqai другого покоління з більш яскравим дизайном й ефективнішими двигунами, досконалішими і зручнішими технологіями. Друге покоління Qashqai побило рекорд, ставши першим автомобілем, виробленим у Великій Британії, який найшвидше досяг позначки у 500 000 вироблених одиниць.

На сьогоднішній день в Європі продано понад 3 мільйонів автомобілів Qashqai, а в світі – понад 5 мільйонів.

Наразі в Європі налічується 26 прямих конкурентів нинішнього Qashqai. Якщо Qashqai був піонером цього форм-фактора, то відтепер це окремий сегмент – сегмент, який продовжує рости щорічно. З появою нового Qashqai, модель знову підніме планку і встановить стандарт у сегменті завдяки своєму вражаючому дизайну, комфорту, вишуканості, ефективності та зручним технологіям.

«Коли я дивлюся на історію Qashqai з 2007 року, я бачу демонстрацію найкращого від Nissan. У нас є традиція йти своїм шляхом, впроваджуючи інноваційні технології. Небагато брендів можуть сказати, що вони винайшли новий сегмент в автомобільній промисловості, але ми можемо заявити про це з гордістю. Маючи мільйони задоволених клієнтів, а тепер і багатьох конкурентів, які пішли за нами, ми залишаємося еталоном для розуміння нереалізованих потреб європейських покупців автомобілів. Третє покоління Qashqai зміцнить наше лідерство у дизайні, технологіях та ефективності кросоверів – саме в тому, чого прагнуть наші клієнти», – наголосив Джорді Віла (Jordi Vila), віцепрезидент з маркетингу та продажів Nissan Automotive Europe.

БРОШУРИ