Nissan відзначає 35-річчя початку виробництва в Сандерленді

Nissan

На честь 35 річниці з моменту початку виробництва на заводі в Сандерленді компанія Nissan оголосила про випуск особливої модифікації Nissan Bluebird – першого автомобіля, який зійшов з конвеєра заводу в 1986 році.

Автомобіль під назвою «Newbird», розроблений за спеціальним проєктом, оснастили повністю електричним приводом Nissan LEAF – інноваційного електромобіля для масового ринку, який започаткував глобальну тенденцію до електрифікації транспорту.

Модель «Newbird» знаменує 35-річчя виробничих традицій у Сандерленді та символізує активізацію зусиль Nissan щодо досягнення електрифікованого майбутнього в рамках Ambition 2030 – довгострокового плану компанії, спрямованого на покращення умов для мобільності й не тільки.

Для інтеграції електричного привода LEAF модель Nissan Bluebird зазнала значних модифікацій. Замість оригінального бензинового двигуна й коробки передач автомобіль отримав мотор LEAF, інвертор та акумуляторну батарею ємністю 40 кВт, при цьому модулі батареї встановили у моторному відсіку й багажнику для оптимального розподілу ваги.

Підсилювач керма, гальмівну систему та систему опалення модернізували й модифікували, щоб забезпечити їх роботу з живленням від акумуляторної батареї. Крім того, автомобіль отримав спеціально розроблену підвіску, розраховану на додаткову вагу модулів АКБ.

Зовнішньою ознакою модернізованої електрифікованої версії слугує розташована на капоті оригінальна емблема Nissan зі світлодіодним підсвічуванням, що світиться, коли автомобіль стоїть.

Для заряджання автомобіля використовується зарядний роз'єм, розташований за оригінальним лючком заливної горловини паливного бака. Автомобіль можна заряджати з потужністю до 6,6 кВт, а рівень заряду акумуляторної батареї відображає індикатор рівня палива: для цього оригінальну панель приладів під'єднали до системи електричного привода.

Хоча автомобіль ще не пройшов сертифікацію, розрахунковий запас ходу на одному заряді становить близько 210 км (це значення залежить від зовнішніх чинників та стилю водіння), а прискорення від 0 до 100 км/год триває менше 15 секунд.

Для екстер'єру автомобіля розташована в Лондоні компанія Nissan Design Europe розробила новий графічний стиль, надиханий традиціями споживчого дизайну зразка 1980-х років у поєднанні з естетикою 21-го століття.

Завод Nissan у Сандерленді: минуле, сучасність і майбутнє

Завод у Сандерленді офіційно відкрився у вересні 1986 року і відтоді працює без перерв. Загальний обсяг виробництва за період з 1986 року по теперішній час перевищує 10,5 мільйонів автомобілів.

Кількість персоналу, зайнятого на заводі в Сандерленді, зросла з 430 осіб у 1986 році до 6000 зараз. У виготовленні Nissan LEAF беруть участь 19 співробітників, які влаштувалися на завод ще у 1986 році.

Автомобіль під назвою Bluebird Job 1, що першим зійшов з конвеєра у 1986 році, є ключовим експонатом місцевого музею, що присвячений важливості цього першого транспортного засобу.

Загалом у період з 1986 по 1990 роки було випущено 187 178 одиниць Bluebird. Після налагодження виробництва виготовлення одного Bluebird тривало понад 22 години. Зараз, через 35 років, вагомі удосконалення технології виробництва дозволили скоротити тривалість виготовлення Nissan LEAF до 10 годин, а загальна кількість випущених автомобілів перевищує 200 000 одиниць.

У рамках Ambition 2030 Nissan прагне перетворитися на дійсно сталу компанію, щоб сприяти створенню чистішого, безпечнішого та більш інклюзивного світу. Ця стратегія відповідає цілям Nissan щодо досягнення вуглецевої нейтральності в рамках життєвого циклу продукції компанії до 2050 фінансового року.

У ході нещодавніх анонсів компанія Nissan представила CHILL-OUT – концепцію «найближчого майбутнього», що дає змогу отримати попереднє уявлення про проєкт електричного кросовера нового покоління, який планують виготовляти в Сандерленді.

На початку 2030-х років майже всі нові автомобілі Nissan на ключових ринках будуть електрифіковані, крім того, планується впровадження інновацій у сфері електрифікації та виробничих технологій.

Як гордий виробник екологічно чистої енергії, компанія Nissan почала впроваджувати джерела відновлюваної енергії в Сандерленді ще у 2005 році – саме тоді компанія встановила на території підприємства перші вітрові турбіни. Сукупна потужність цих 10 турбін становить 6,6 МВт. Крім того, використовується сонячна електростанція потужністю 4,75 МВт, встановлена у 2016 році.

Плани щодо значного розширення можливостей з генерування енергії з відновлюваних джерел у Сандерленді були підтверджені у грудні – компанія отримала дозвіл на встановлення додаткової сонячної електростанції потужністю 20 МВт. Реалізація проєкту почнеться негайно, монтаж нової сонячної електростанції поряд з існуючими вітровими турбінами та сонячною електростанцією планують завершити до травня 2022 року.

Нова установка потужністю 20 МВт дозволить удвічі збільшити обсяги відновлюваної енергії, що генерується на заводі Nissan у Сандерленді, та довести її частку до 20% від сукупних потреб заводу. Цієї кількості буде достатньо для виготовлення усіх повністю електричних Nissan LEAF для європейського ринку.

Це перша з десяти потенційних додаткових сонячних електростанцій, зведення яких планується в рамках програми Nissan EV36Zero, про яку компанія оголосила в липні.

БРОШУРИ